Companii

Pariurile pierdute de marile reţele de comerţ modern. Restaurante, drogherii, magazine specializate sau agenţii de turism sunt câteva dintre conceptele cu care retailerii internaţionali au testat piaţa şi care nu au prins la public

ANALIZĂ

Pariurile pierdute de marile reţele de comerţ modern....

Autor: Cristina Roşca

09.05.2022, 19:00 698

♦ Jucătorii din comerţul modern au încercat uneori să îşi dezvolte activitatea în domenii conexe sau chiar total diferite de cel de bază şi de cele mai multe ori acestea au eşuat ♦ Când vine vorba de motive, ele sunt uneori conjuncturale, alteori pur şi simplu ţin de preferinţa consumatorilor.

Agenţia de turism Lidl Tour, restaurantul La Masă din Bucur Obor al Auchan, drogheria Bonteria Very&So a Carrefour şi magazinul de produse congelate AB Cool Food al Mega Image sunt doar câteva dintre conceptele pe care marile reţele de comerţ modern le-au testat pe piaţa locală şi care nu au avut priză la public.

ZF a identificat circa zece astfel de iniţiative care nu au prins şi care au fost închise, de cele mai multe ori discret, fără explicaţii. Este vorba, de regulă, de proiecte care presupun că retailerul respectiv iese din zona sa de „confort“ şi mizează pe ceva nou faţă de activitatea de bază. Mai exact, este vorba de agenţii de turism, restaurante sau magazine specializate.

Când vine vorba de motivele din spatele închiderilor, acestea sunt uneori conjuncturale, alteori pur şi simplu ţin de preferinţa consu­matorilor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO