„Prima investiţie a Unilever în Europa Centrală şi de Sud a fost făcută pe piaţa românească. Unilever a început să investească în România încă din 1995, odată cu achiziţionarea celei mai mari fabrici de detergenţi, DERO, la Ploieşti“, spune Paul Polman, CEO-ul grupului Unilever prezent la nivel mondial şi care are afaceri de peste 50 mld. euro anual. Gigantul are în portofoliu branduri active pe mai multe pieţe de bunuri de larg consum, de la Knorr (bază pentru gătit), la Lipton (ceai) şi de la Rexona sau Dove (bunuri de îngrijire) la Magnum (îngheţată).
Paul Polman a fost recent în vizită la Bucureşti, aceasta fiind o vizită istorică dat fiind că este pentru prima dată când un CEO al producătorului de bunuri de larg consum vine în România. Această vizită confirmă importanţa României pe harta grupului. „România este o piaţă-cheie în regiune şi suntem bucuroşi să avem o prezenţă puternică aici (...). Fabrica din Ploieşti şi sediul central din Bucureşti sunt cea mai bună dovadă a angajamentului nostru pe termen lung pentru România. Ne străduim în permanenţă să dezvoltăm pe piaţă brandurile noastre bazate pe o dezvoltare durabilă“, a declarat el într-un interviu acordat Ziarului Financiar.