Companii

Pawel Musial, CEO Profi: Vom continua expansiunea şi creşterea în ritmul de până acum, dar va fi tot mai greu pentru că piaţa se maturizează şi se apropie de saturaţie

Pawel Musial, CEO Profi: Magazinele noastre sunt diferite unele de altele. Acesta e avantajul nostru, putem să ne adaptăm şi să mergem oriunde, cât mai aproape de client. Ne adaptăm pentru că nu avem standardizarea celor mari.

Pawel Musial, CEO Profi: Magazinele noastre sunt diferite unele de altele. Acesta e avantajul nostru, putem să ne adaptăm şi să mergem oriunde, cât mai aproape de client. Ne adaptăm pentru că nu avem standardizarea celor mari.

Autor: Cristina Roşca

01.02.2021, 21:00 261

♦ Profi a încheiat anul trecut cu peste 1.400 de magazine şi are planuri să ajungă la peste 2.500 de supermarketuri şi unităţi de proximitate modernă până în 2024 ♦ Retailerul a obţinut în 2020, an marcat de pandemia de Covid-19, afaceri de 8,8 mld. lei, plus 21,5%, avansul fiind susţinut atât de expansiune, cât şi de o creştere a afacerilor like for like.

Lanţul de magazine Profi, controlat de fondul de investiţii Mid Europa Partner, şi-a bugetat o creştere a afacerilor şi o expansiune rapidă în următorii ani, în ritmul de până acum.

„Profi a beneficiat până acum de o creştere rapidă care va continua. Vom menţine ritmul şi în următorii ani şi vom continua şi expansiunea cu aceeaşi viteză, dar trebuie să ne pregătim de următorul stadiu. Piaţa începe să se maturizeze şi să se apropie de saturaţie. Acest lucru nu are legătură cu criza sau cu pandemia, ci cu concurenţa tot mai acerbă“, spune Pawel Musial, CEO-ul Profi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO