Companii

Pegas vrea în doi ani 100 de francize în ţară, dar şi în Europa, SUA şi Canada

Pegas vrea în doi ani 100 de francize în ţară, dar şi în Europa, SUA şi Canada

Andrei Botescu, cofondator Atelierele Pegas

Autor: Cristina Roşca

19.12.2017, 00:07 1599

Compania Atelierele Pegas, care operează activitatea brandului cu ace­laşi nume, pariază atât pe dezvoltarea retailului propriu, cât şi pe parte­ne­riate. În prezent există şi cinci maga­zine monobrand, iar exportul aduce 8% din business. Mai mult, bicicletele Pegas sunt vândute în 300 de ma­ga­zine partenere printre care şi în reţelele Intersport, Prak­tiker sau De­deman.

„Prin parteneri şi furnizori, în acest mo­ment avem aco­pe­rită toa­tă ţara. Avem pes­te 300 de maga­zine partenere, de la mici ateliere de bi­ciclete locale până la lan­ţuri IKA cum ar fi Inter­sport, Praktiker sau De­deman“, spune Andrei Botescu, co­fon­­dator Atelierele Pegas. Antre­pre­norul a re­adus la viaţă în 2012 brandul românesc de biciclete Pegas. Astăzi, în compania Atelierele Pegas cel mai mare acţionar este Network One Distri­bution (NOD) - liderul pieţei locale de distribuţie IT&C.

Pegas a început expansiunea de tip mo­nobrand, cu magazine proprii în principalele oraşe din ţară. Doar pen­tru anul viitor compania vorbeşte de deschiderea a cel pu­ţin cinci maga­zine proprii Pegas şi 30 de magazine în regim de franciză.

„Un nou con­cept la care lucrăm este cel de franciză a magazinului Pegas. Avem deja câte­va im­ple­­mentări expe­ri­men­tale şi ne propu­nem ca în următorii doi ani să sprijinim deschi-derea a cel puţin 100 de fran­cize Pegas în ţară, dar şi în Europa, SUA şi Canada.“

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO