Companii

Penny: 47% dintre produsele noastre sunt româneşti. Pentru mai multe categorii de bază, ponderea e de 100%, dar la dulciuri scade la 39%. Discounterul german lucrează cu 579 de furnizori locali şi regionali. Peste 86% dintre furnizori sunt români, în scădere uşoară faţă de 2019

Penny: 47% dintre produsele noastre sunt româneşti....

Autor: Cristina Roşca

07.10.2021, 20:07 85

Retailerul Penny, care deţine lo­cal o reţea de aproape 300 de maga­zine cu profil discount, are la raft 100% produse româneşti în cazul a 11 categorii de bază, precum carne (de pasăre, porc şi vită), mălai, lapte, apă, ouă sau ceapă, arată un raport al companiei.

În cazul unora dintre acestea, ponderea a rămas neschimbată la 100% în ultimii cinci ani, dar la altele se remarcă o creştere, semn că dis­coun­­terul a găsit mai mulţi pro­ducători locali cu care să colaboreze. Există însă şi categorii unde, deşi există o îmbunătăţire a cifrelor, mai e loc de creştere. Este cazul meze­lu­rilor, vinului sau brânzeturilor.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO