Companii

Pep&Pepper, un lanţ cu şapte restaurante, merge cu primele sale francize în Galaţi şi Sibiu. O franciză Pep&Pepper costă între 7.500 de euro şi 10.000 de euro, în funcţie de oraşul în care se deschide locaţia

Brandul Pep&Pepper este deţinut de Dan Isai, un antreprenor clujean cu experienţă pe piaţa HoReCa, el fiind unul dintre inveastitorii ţn reţeaua SalaBox

Brandul Pep&Pepper este deţinut de Dan Isai, un antreprenor clujean cu experienţă pe piaţa HoReCa, el fiind unul dintre inveastitorii ţn reţeaua SalaBox

Autor: Alexandra Cepăreanu

28.08.2018, 00:04 1908

Lanţul de restaurante Pep & Pepper, pre­zent pe piaţa locală cu şapte unităţi, dintre care cinci în Bucureşti, una la Cluj-Napoca şi una la Constanţa, se va extinde la nivel naţio­nal până la finalul anului cu încă două locaţii în Galaţi şi Sibiu, operate în sistem de franciză.

Compania care operează restaurantele şi-a bugetat afaceri de 2,8 mil. euro pentru 2018, în creştere cu 55% faţă de 2017, a spus pentru ZF Dragoş Mihail, directorul opera­ţional al Pep & Pepper. 

„Pentru finalul acestui an vizăm deschiderea primelor locaţii în sistem de franciză la Galaţi şi Sibiu, urmând ca anul viitor să ajungem cu locaţii şi la Iaşi, Braşov şi Timişoara, fie în sistem de franciză, fi în sistem propriu“.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO