Companii

PepsiCo lansează în România o ediţie limitată a băuturii Pepsi pentru prima dată după 2007

PepsiCo lansează în România o ediţie limitată a...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

06.05.2014, 11:59 783

PepsiCo, prezent pe piaţa locală prin îmbuteliatorul de băuturi răcoritoare Quadrant - Amroq Beverages şi prin divizia de snacksuri Star Foods, a lansat o ediţie limitată de vară a băuturii carbonatate Pepsi numită Pepsi Ginga, cu aromă de citrice.

Aceasta este prima ediţie limitată Pepsi lansată în România după anul 2007, conform informaţiilor furnizate de companie.

“Pepsi are o adevarată tradiţie a campaniilor cu origini în cultura pop, aşa cum este şi această celebrare de inspiraţie braziliană a fotbalului şi artei urbane. (...) Noua aromă Ginga este prima ediţie limitată Pepsi lansată în România după anul 2007”, a declarat Adriana Nestoriuc, associate marketing manager CSD & juices, PepsiCo România.

Ediţia limitată Pepsi Ginga este disponibilă în variantele 0,33litri , 0,5litri şi 1,25litri şi se va găsi pe piaţă în această vară.

Quadrant - Amroq Beverages (compania care operează divizia de băuturi a PepsiCo în România) este al doilea cel mai mare jucător de pe piaţa locală de băuturi răcoritoare, cu afa­ceri de circa 633 mil. lei (142 mil. euro), o pier­dere de 66 milioane de lei (15 mil. euro) şi peste 900 de an­gajaţi în 2012 (ultimele date disponibile). În România, PepsiCo deţine două fabrici de băuturi, în Dragomireşti (Ilfov) şi Covasna, precum şi o fabrică de snacks-uri, în Popeşti-Leordeni.

PepsiCo este lider global pe piaţa de produse alimentare şi băuturi, cu venituri nete de peste 65 de miliarde de dolari şi un portofoliu de produse ce include 22 de brand-uri care generează fiecare peste de 1 miliard de dolari în vânzări anuale de retail.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO