Companii

Peste 40% dintre clienţii de Dacia Duster cumpără versiunea de top. „Avem clienţi care înainte aveau BMW“

Peste 40% dintre clienţii de Dacia Duster cumpără versiunea de top. „Avem clienţi care înainte aveau BMW“

Autor: Bogdan Alecu

25.09.2018, 00:05 14757

Ponderea Duster în total producţie Dacia la Mioveni a fost de 68%, cel mai ridicat procent înregistrat vreodată de modelul local. 

Aproape jumătate din vânzările SUV-ului Duster de pe piaţa locală merg către versiunea de top, cu un preţ de până la 20.000 de euro, în condiţiile în care modelul atrage atât clienţi vechi, cât şi dintre cei care înainte aveau un automobil premium la mâna a doua. 

„Clienţii noi mizează mult pe versiunile superioare. Acum 40% dintre clienţi optează pentru versiunea de top, cu climatizare automată şi toate dotările. Noul Duster atrage clienţi de la alte mărci, în special atrage clienţi care până acum cumpărau maşini premium la mâna a doua. Vedem clienţi care înainte au avut un BMW şi acum optează pentru un Duster. Este un nou tip de client pe care îl cucerim“, a spus Hakim Boutehra, director general al Renault Commercial Roumanie, compania care gestionează vânză­rile mărcilor Dacia, Renault şi Nissan pe piaţa locală, parte a Group Renault România. 

 

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO