Companii

Petru Andronic, country manager Sportisimo România: Observăm o evoluţie foarte bună a magazinelor deja deschise, aşadar avem în plan ca în 5 ani să ne dublăm reţeaua. Retailerul ceh de echipamente sportive are deja 35 de unităţi pe plan local

INTERVIU

Petru Andronic, country manager Sportisimo România: Observăm o evoluţie foarte bună a magazinelor deja deschise, aşadar avem în plan ca în 5 ani să ne dublăm reţeaua. Retailerul ceh de echipamente sportive are deja 35 de unităţi pe plan local

Petru Andronic, country manager, Sportisimo România: În Cehia, 34% dintre cetăţeni sunt activi, în timp ce în România rata acestora este sub 10%. Aşadar, la un calcul simplu, aş spune că piaţa (de echipamente sportive - n.red.) din România este la două treimi din cea a Cehiei, adică undeva la 660 milioane de euro.

Autor: Cristina Roşca

10.06.2021, 19:30 143

♦ Compania a intrat în România în urmă cu şase ani şi s-a extins rapid, chiar şi în pandemie ♦ În 2020, reţeaua de magazine a ajuns la afaceri de 47,5 mil. euro, spun reprezentanţii companiei.

Retailerul de echipamente sportive Sportisimo vizează dublarea reţelei de magazine din România în următorii cinci ani ca urmare a rezultatelor bune obţinute de unităţile deja func­ţionale.

Compania are în total 190 de magazine dintre care 105 în Cehia, 46 în Slovavia, 35 în România, două în Bulgaria şi două în Ungaria. Retailerul a intrat în România în urmă cu şase ani şi s-a extins rapid, chiar şi în pandemie. În ceea ce priveşte magazinele, suprafaţa medie în România este de 800 mp, însă există variaţii de la 300 la 3.000 mp.

„În ciuda contextului dificil cauzat de pandemie, am deschis cinci magazine în 2020 şi nu am închis niciunul. Mai mult, am deschis deja două magazine noi de la începutul acestui an - unu în Sfântu Gheorghe şi cel de-al doilea în Bucureşti“, spune Petru Andronic, country manager, Sportisimo România.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO