Companii

Petru Chiriac, Il Passo: Aproape o treime din pantofii din magazine vin din fabrica proprie

Petru Chiriac, Il Passo: Aproape o treime din pantofii...

Autor: Cristina Roşca

14.07.2017, 00:07 1578

Retailerul de încălţăminte Il Passo, o companie cu o istorie de circa 18 ani pe piaţă, şi-a bugetat pentru 2017 o creştere a businessului de 5%. Cifra de afaceri din retail va sări astfel de 50 mil. lei.

„Anul 2016 a fost un an marcat de proiecte noi, proiecte care fac parte din strategia noastră pe termen lung. Amintim aici de secţia de producţie proprie. Deşi proiectele noi au implicat investiţii serioase, cifra de afaceri şi marja de profit au depăşit ca nivel anul 2015“, spune Petru Chiriac, cofondatorul şi cel care conduce businessul Il Passo. Fabrica lansată oficial anul trecut a ajuns să contribuie cu 30% la oferta din magazine. Grupul Il Passo a pornit astfel cu un business de retail pe care l-a extins ulterior în producţie. În afară de încălţămintea realizată în fabrica proprie, Il Passo mai are în magazine pantofi făcuţi în Brazilia, Portugalia, Turcia, Italia, dar şi în alte fabrici din România.

Grupul Il Passo a obţinut în retail anul trecut afaceri de 48,4 mil. lei (11 mil. euro), în creştere cu circa 6% com­parativ cu anul anterior. Reteaua Il Passo este formată în acest moment din 17 magazine, un oultet şi un magazin on­line.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO