Companii

Piaţa de advertising. Cum justifică oamenii de marketing „bătălia“ pentru a fi în prime-time la televizor: „Oricât de bun ar fi un produs, este nevoie ca oamenii să ştie de el“

Piaţa de advertising. Cum justifică oamenii de marketing „bătălia“ pentru a fi în prime-time la televizor: „Oricât de bun ar fi un produs, este nevoie ca oamenii să ştie de el“

Autor: Bianca Dorobanţu

04.11.2016, 00:04 537

Medicamentele fără re­ţetă, alimentele şi băuturile, cos­meticele, dar şi creditele bancare şi nebancare sunt în topul celor mai difuzate reclame pe trei dintre cele mai urmărite posturi de televiziune din România de luni seara, în intervalul orar 20.00-21.00.

Astfel, din cele 101 reclame difuzate în prime-time, 28 au fost numai la medicamente fără reţetă (OTC-uri - n. red.), 22 de reclame la ali­mente şi băuturi, urmate de 12 la cosmetice, la egalitate cu re­clamele la cre­ditele bancare şi nebancare. Aşadar, tendinţa industriei farma de a domina topul recla­melor din prime-time este păstrată şi în această săptămână.

„Acordăm atenţie tuturor canalelor de promovare, pentru că oricât de performant ar fi un produs, este nevoie ca oamenii să ştie de el şi de beneficiile pe care le poate aduce. Strategia de mar-keting pe baza căreia lucrăm are la bază studii eficiente de piaţă“, spune Ioana Borza, director de marketing al Farmec, brandul local cu prezenţă constantă în to­pul reclamelor difuzate în prime-time.

Invesiţiile Farmec în marke­ting şi promovare sunt în creştere, iar din tot acest buget aproximativ 20% merg exclusiv către pu­blicitatea TV, mai spune Ioana Borza. Agenţia care asigură strategia de PR pentru Farmec este Golin, în timp ce de partea de creaţie se ocupă MullenLowe, iar o altă agenţie, Starcom, este responsabilă de sectorul de media buying (cumpă­rare de spaţiu pu-blicitar pe mass- media - n. red.).

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO