Companii

Piaţa de cafenele se aglomerează cu un brand turcesc care intră în mallurile grupului Anchor

Lanţul turc de cafenele deţine 130 de unităţi, cele mai multe pe piaţa-mamă.

Lanţul turc de cafenele deţine 130 de unităţi, cele mai multe pe piaţa-mamă.

Autor: Cristina Roşca

06.06.2016, 00:00 756
Piaţa locală de cafenele, una dintre cele mai fragmentate din economie, a atras un nou jucător, lanţul turc Kahve Dunyasi care se aşază iniţial în mal­lurile Capitalei. Astfel, prima unitate a fost deja deschisă săptămâna trecută în Bucureşti Mall de pe Calea Vitan. Acesta este primul mall deschis în România, în 1999, şi este deţinut tot de o companie din Turcia, Anchor Group. A doua unitate este deja în pregătire în mallul Plaza România, aflat tot în portofoliul Anchor Group. 

Pentru a intra pe piaţa locală compania care deţine brandul Kahve Dunyasi a fost asistată de casa de avocatură Noerr.

Lanţul turc de cafenele deţine 130 de unităţi, cele mai multe pe piaţa-ma­mă. În 2011 compania a intrat şi pe piaţa din Londra, Marea Britanie, iar acum a ajuns şi la Bucureşti. Compania Bikaldi a deschis prima cafenea Kahve Dunyasi în anul 2004 în Turcia, iar apoi s-a extins şi pe alte pieţe.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO