Companii

Piaţa de electro-IT a ajuns la un pas de 4 miliarde de euro în pandemie după o creştere de 12,5%. În primele două luni din 2021 avansul s-a dublat la peste 25%

Piaţa de electro-IT a ajuns la un pas de 4 miliarde de...

Autor: Cristina Roşca

15.04.2021, 11:00 1382

Românii au cheltuit anul trecut 3,9 mld. euro pe frigidere, televizoare, produse IT, echipamente de birou sau aspiratoare, piaţa continuând să crească susţinut în pandemie pe fondul faptului că oamenii au stat mai mult acasă şi au investit în propria locuinţă. Banii care în mod normal mergeau către călătorii, ieşiri în oraş sau modă, au fost redirecţionaţi – cel puţin parţial – către casă.

Piaţa de bunuri de folosinţă îndelungată a crescut cu 12,5% în pandemie faţă de anul 2019, conform studiului GfK Pulse România. Spre comparaţie, la debutul pandemiei jucătorii din piaţă mizau pe scăderi de 30-50%. În realitate însă, vânzările s-au apropiat pentru prima dată în istorie de 4 mld. euro şi trendul rămâne ascendent.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO