Companii

Piaţa hainelor pentru copii va sări de 400 mil. euro în 2021 după creşteri constante în ultimii opt ani. Piaţa este dominată la vârf doar de jucători străini, podiumul fiind ocupat de Pepco, Zara şi H&M

Piaţa hainelor pentru copii va sări de 400 mil. euro...

Autor: Cristina Roşca

17.10.2019, 07:47 487

Piaţa de modă pentru copii merge spre 400 de milioane de euro şi este dominată de giganţi străini în frunte cu discounterul polonez Pepco, cu Zara şi H&M.

Piaţa se află pe un trend ascendent de cinci ani, evoluţia pozitivă fiind aşteptată să continue încă pe atât, arată datele oferite de compania de cercetare de piaţă Euromonitor. Doar anul trecut avansul a fost de 10%

Piaţa de profil creşte fiind susţinută pe de-o parte de deschiderile de noi magazine ale jucătorilor deja existenţi, dar şi de intrarea pe piaţă a unor nume noi - fie companii specializate în vânzarea de haine pentru copii, fie retaileri de modă care au în ofertă şi astfel de produse. Totodată, piaţa este susţinută şi de creşterea puterii de cumpărare ca urmare a majorărilor salariale.

Când vine vorba de această piaţă, vânzările în volum sunt influenţate de faptul că cei care urmează să le poarte - în special copiii foarte mici - cresc rapid, deci au nevoie constant de o garderobă nouă. Între vârsta de 0 şi 3 ani nu doar că ei cresc rapid, dar îşi şi murdăresc hainele foarte repede.

În aceste condiţii, liderul pieţei este o companie cu profil de discount şi anume grupul polonez Pepco care are preţuri ce pornesc de la mai puţin de 10 lei. Mai mult, în top cele mai vândute cinci branduri îşi fac loc şi H&M, C&A şi Decathlon, toate companii active pe segmentul mediu sau chiar sub medie. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO