Companii

Piaţa luxului din România începe să prindă viaţă? După Hermès şi Louis Vuitton, brandul de ceasuri şi bijuterii de lux Cartier se uită să vină cu un magazin în zona Ateneului din Bucureşti

În regiune, buticuri monobrand Cartier mai sunt la Viena, Kiev şi Praga, conform site-ului propriu.

În regiune, buticuri monobrand Cartier mai sunt la Viena, Kiev şi Praga, conform site-ului propriu.

Autor: Cristina Roşca

21.09.2024, 23:18 7661

Cartier, un conglomerat de lux cu o istorie de peste 150 de ani, controlat de grupul Richmont, se uită să deschidă un prim magazin monobrand în România, spun sursele ZF din piaţă. Dezvoltarea ar urma să fie făcută în sistem de franciză. Zona aleasă de companie, unul dintre cei mai importanţi actori din piaţa de orologerie şi bijuterie de lux, este cea a Ateneului din Bucureşti, mai spun sursele.

Decizia Cartier de a se uita către piaţa din România vine în contextul în care tot în aceeaşi zonă se vor aşeza şi alte mărci de top, şi anume Hermès şi Louis Vuitton, potrivit altor surse ZF. De altfel, Ziarul Financiar a scris la începutul acestui an despre intrarea Hermès pe piaţa din România ca fiind cea mai importantă veste din ultimii 16 ani pentru industria locală a luxului, după ce în 2008 Louis Vuitton deschidea un magazin propriu la Bucureşti.

De atunci până astăzi, chiar dacă au mai fost alte mărci mari care au intrat, ele au ales varianta francizei.

 

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro