Piaţa de media a suferit anul trecut, din cauza pandemiei, o contracţie de 3,8%, ajungând la valoarea de 462 milioane de euro. Totuşi, estimările pentru 2021 sunt pozitive, după ce a doua jumătate a anului trecut şi începutul acestui an arată o revenire puternică, estimările fiind că valoarea pieţei va depăşi pragul de jumătate de miliard de euro (514 mil. euro). Astfel, piaţa media va creşte cu 11% faţă de 2020, urmând a fi totodată cu 7% mai mare ca în anul de dinaintea pandemiei, potrivit raportului anual Media Fact Book realizat de agenţia Initiative România.
Cele mai mari investiţii în media în 2021 vor merge către canalele TV (329 mil. euro) şi digital (125 mil. euro). Investiţiile în TV vor creşte cu 9%, pe când cele în mediul virtual vor urca cu 19%. Pe poziţiile următoare se află radio şi OOH (outdoor), cu 26-27 milioane euro fiecare (în urcare cu 8%, respectiv 12%), şi print, cu 6 milioane euro (la fel ca în 2020, când s-a redus la jumătate faţă de 2019).