Companii

Piaţa de modă second-hand se maturizează: apar branduri de magazine la mâna a doua şi reţele de zeci de unităţi. La Majole, Humana şi Monda sunt trei mărci de reţele de magazine second-hand care se dezvoltă pe piaţa din România

ANALIZĂ

Piaţa de modă second-hand se maturizează: apar branduri de magazine la mâna a doua şi reţele de zeci de unităţi. La Majole, Humana şi Monda sunt trei mărci de reţele de magazine second-hand care se dezvoltă pe piaţa din România

Humana este cel mai cunoscut lanţ de magazine second-hand din România, cu câteva zeci de unităţi. Înainte de pandemie erau circa 40 de magazine, însă opt au fost închise anul trecut.

Autor: Cristina Roşca

20.04.2021, 19:15 764

Piaţa de modă second-hand din România se dezvoltă după modelul celei clasice, astfel că apar reţele de magazine şi branduri care vând haine la mâna a doua. Această piaţă a început să se creioneze în România acum mai bine de un deceniu, însă multă vreme a fost vorba doar de unităţi independente, no-name. Mai exact, antreprenorii locali din segment des­chideau un astfel de magazin fără a avea în minte ideea de a dezvolta o reţea sau un brand.

În ultimii ani însă, pe această piaţă au început să apară astfel de iniţiative, primele fiind însă, încercările unor com­panii străine. Această direcţie de dezvoltare a apărut în contextul în care tot mai mulţi consu­matori au înce­put să frecventeze aceste magazine, fie din dorinţa de a găsi haine unicat, fie din grija faţă de mediu.

Astfel, astăzi, La Majole, Humana şi Monda sunt trei mărci de reţele de magazine second-hand care se dezvoltă pe piaţa din România. În rest, piaţa este în continuare do­minată de magazine independente, no-name.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO