Companii

Piaţa de modă second-hand se maturizează: apar branduri de magazine la mâna a doua şi reţele de zeci de unităţi. La Majole, Humana şi Monda sunt trei mărci de reţele de magazine second-hand care se dezvoltă pe piaţa din România

ANALIZĂ

Humana este cel mai cunoscut lanţ de magazine second-hand din România, cu câteva zeci de unităţi. Înainte de pandemie erau circa 40 de magazine, însă opt au fost închise anul trecut.

Humana este cel mai cunoscut lanţ de magazine second-hand din România, cu câteva zeci de unităţi. Înainte de pandemie erau circa 40 de magazine, însă opt au fost închise anul trecut.

Autor: Cristina Roşca

20.04.2021, 19:15 1284

Piaţa de modă second-hand din România se dezvoltă după modelul celei clasice, astfel că apar reţele de magazine şi branduri care vând haine la mâna a doua. Această piaţă a început să se creioneze în România acum mai bine de un deceniu, însă multă vreme a fost vorba doar de unităţi independente, no-name. Mai exact, antreprenorii locali din segment des­chideau un astfel de magazin fără a avea în minte ideea de a dezvolta o reţea sau un brand.

În ultimii ani însă, pe această piaţă au început să apară astfel de iniţiative, primele fiind însă, încercările unor com­panii străine. Această direcţie de dezvoltare a apărut în contextul în care tot mai mulţi consu­matori au înce­put să frecventeze aceste magazine, fie din dorinţa de a găsi haine unicat, fie din grija faţă de mediu.

Astfel, astăzi, La Majole, Humana şi Monda sunt trei mărci de reţele de magazine second-hand care se dezvoltă pe piaţa din România. În rest, piaţa este în continuare do­minată de magazine independente, no-name.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO