Companii

Piaţa produselor bio a ajuns în vizorul americanilor. „România este o piaţă de desfacere, dar şi un competitor pentru SUA“

 Piaţa produselor bio a ajuns în vizorul americanilor. „România este o piaţă de desfacere, dar şi un competitor pentru SUA“

Retailerii au contribuit la creşterea pieţei produselor bio prin înfiinţarea de rafturi special destinate produselor ecologice care au făcut aceste produse mai vizibile şi mai atractive consumatorului

Autor: Roana Rotaru

14.03.2017, 21:00 565

„Produsele bio sunt de 3-4 ori mai scumpe şi atunci ies din sfera de interes a românului“, spune Aurel Tănase, preşedinte al unei organizaţii profesionale pentru produse agroalimentare.

Americanii văd în România un competitor pe piaţa de produse bio, în contextul în care producţia anuală ecologică se situează între 250 şi 270 milioane de dolari, din care 80% merg la export, se arată într-un raport realizat de Departa­mentul pentru Agricultură al Statelor Unite ale Americii (USDA) publicat la jumătatea lunii februarie.

„România repre­zintă atât o piaţă de desfacere, cât şi un competitor pentru SUA. Lipsa unor unităţi de procesare forţează fermierii români să îşi găsească pieţe de desfacere la export, astfel că un volum mare de produse ecologice este exportat. (...) Cererea de pe plan extern este principalul motor de creştere al agriculturii ecologice în România“, se arată în raportul USDA.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO