Companii

Piaţa produselor de protecţie solară a trecut de pragul de 100 mil. lei vânzări în 2023

Piaţa produselor de protecţie solară a trecut de...

Autor: Georgiana Mihalache

08.08.2024, 00:07 111

Românii au cumpărat produse de protecţie solară de 108 mil. lei în 2023, potrivit datelor de la Euromonitor, care indică o creştere de 50% într-un deceniu. Medicii au început să prezinte tot mai des riscurile expunerii la soare, recomandând produse de protecţie pe tot timpul anului.

„Cremele de fotoprotecţie trebuie aplicate pe zonele de piele neacoperită de haine în timpul oricărei expuneri în aer liber pe tot parcursul anului. Oricum, majoritatea UV-urilor (raze ultraviolete – n. red.) străbat inclusiv norii, astfel încât miturile că nu există riscuri ale expunerii excesive în zilele neînsorite sau că există bronz „sănătos” creează în continuare victime”, a spus dr. Roxana Nedelcu, medic dermatolog, cofondatoare a clinicii Derma360 din Capitală.

Riscurile unei expuneri fără protecţie la ultraviolete sunt cancerul de piele, aspectul îmbătrânit şi ridat al tenului, apariţia petelor, dar şi arsurile solare.

La debutul pandemiei, în 2020, se vede o contracţie semnificativă a pieţei, pe fondul restricţiilor de călătorie.



 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Cele mai citite ştiri