♦ Pe aceste platforme se pot înscrie producătorii locali din România, indiferent de domeniul de activitate, dar şi consumatorii ♦ Dezvoltatorii pieţelor virtuale sunt de părere că principalul avantaj pentru consumatori este eficientizarea timpului, iar pentru producători, posibilitatea de a-şi vinde mai uşor produsele.
După un an şi jumătate de pandemie, comportamentul de consum şi modul în care oamenii îşi fac cumpărăturile s-a schimbat, iar anumite tendinţe conturate la începutul pandemiei de Covid-19 – cum ar fi o grijă mai mare asupra produselor pe care le consumă sau aprovizionarea zilnică prin intermediul unor platforme sau aplicaţii, fără deplasarea fizică la magazin, piaţă sau supermarket – se observă şi astăzi.
Astfel, în noua normalitate, pieţele fizice tradiţionale pierd teren în faţa pieţelor virtuale, care aduc împreună micii producători locali din România şi clienţii care vor să consume alimente sănătoase, direct din grădinile acestora.