Pink Post, companie de servicii poştale, a fost afectată de criza generată de pandemia de COVID-19, în special în volumul de comenzi din partea partenerilor, astfel că în luna aprilie numărul trimiterilor a scăzut cu 19% faţă de estimările iniţiale, iar în luna mai volumul trimiterilor a fost mai mic cu doar 13% faţă de aşteptările iniţiale, spune Cristi Petcu, CEO al Pink Post.
„Criza provocată de pandemie a amplificat unele dintre provocările cu care ne confruntam deja, ne-a pus în faţa unor noi dificultăţi, dar pe de altă parte a accelerat o serie de proiecte noi, prin care am putut să venim în sprijinul partenerilor noştri şi al nevoilor lor actuale. În toată această perioadă, dificultăţile pe care a trebuit să le gestionăm şi schimbările pe care le-am făcut ne-au demonstrat că este esenţial ca în continuare să ne concentrăm pe identificarea altor nişe de piaţă pentru servicii pliabile pe structura noastră, personalizate pe nevoile companiilor cu care lucrăm“, afirmă Cristi Petcu.