În primul trimestru de la intrarea pe piaţa românească, Eurosender a investit aproximativ 200.000 de euro, printre liniile investiţionale numărându-se mărirea echipei de suport clienţi, îmbunătăţirea serviciilor şi activităţile de marketing.
În ceea ce priveşte serviciile oferite, planurile Eurosender pentru 2016 sunt orientate către implementarea serviciului Sameday Pick Up pentru persoane fizice, fără afectarea tarifelor convenabile oferite de companie, prin extinderea reţelei de parteneri din rândul companiilor de curierat.
De asemenea, Eurosender urmăreşte anul acesta implementarea automatizării serviciului cargo de transport paleţi şi pachete voluminoase care, momentan, se obţine prin cerere individuală de cotaţie de preţ.
"Rezultatele bune înregistrate pe piaţa din România şi potenţialul acesteia ne-au determinat să prioritizăm investiţiile către dezvoltarea activităţii operaţionale pe plan local. În acest moment, România reprezintă a treia ţară în termeni de evoluţie, datorită modului pozitiv în care serviciile Eurosender au fost primite de către clienţii români. Anul acesta ne vom concentra pe segmentele cargo şi B2C, dar şi pe serviciile standard, mizând astfel pe retenţia clienţilor actuali", a declarat Gabriela Buzoianu, Country Manager Eurosender.
Eurosender este un site de rezervări online pentru expedierea de diverse articole dintr-un stat UE în altul, fondat în 2014. Colaboratorii companiei sunt exclusiv curieri internaţionali de încredere.