Companii

Planul Lidl pentru cucerirea României: Avem un buget de investiţii de 1 mld. lei (peste 200 mil. euro) în 2020. Vom angaja 1.000 de oameni, vom continua expansiunea

Planul Lidl pentru cucerirea României: Avem un buget de investiţii de 1 mld. lei (peste 200 mil. euro) în 2020. Vom angaja 1.000 de oameni, vom continua expansiunea

Frank Wagner, preşedintele consiliului de conducere al Lidl România: Dincolo de influenţa extinderii reţelei, avem o evoluţie foarte bună la nivel de magazine like for like (fără a ţine cont de expansiune – n.red.). Aceasta provine pe de o parte din faptul că am câştigat mai mulţi clienţi şi pe de altă parte din faptul că a crescut disponibilitatea clienţilor de a cheltui mai mult în magazinele noastre.

Autor: Cristina Roşca

28.01.2020, 01:16 6033

Discounterul german Lidl are în România peste 260 de magazine dintre care 24 au fost deschise în 2019, cel mai rapid ritm de expansiune de la intrarea pe piaţă ♦ În ceea ce priveşte businessul, anul trecut nemţii s-au apropiat de pragul de 10 mld. lei cifră de afaceri după o nouă creştere puternică, potrivit calculelor ZF.

„Anul 2019 a fost unul extraordinar pentru Lidl, în care am cres­cut ca cifră de afa­ceri de patru ori peste media pieţei şi am reuşit să ne de­păşim obiectivele ambiţioase sta­bilite“, spune Frank Wagner, executivul ger­man care conduce operaţiunile locale ale grupului german.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO