Companii

Planurile Lidl pentru 2018: 15 magazine, un depozit nou şi creşterea businessului în ritmul anului trecut

Planurile Lidl pentru 2018: 15 magazine, un depozit nou...
28.07.2018, 12:03 917

Discounterul german Lidl, a treia reţea de comerţ din România după valoarea vânzărilor, a deschis în prima jumătate de an opt magazine şi vrea să inaugureze alte şapte până la finalul lui 2018, urmând să angajeze în total 500 de oameni noi. La finalul lui 2017 compania avea peste 4.800 de salariaţi, potrivit datelor de la Ministerul de Finanţe.

„În prezent, reţeaua noastră de magazine numără un total de 227 de unităţi, deschise în toată ţara. Anul acesta, planul de extindere vizează deschiderea a peste 15 magazine, urmând ca în a doua parte a acestui an să deschidem cel puţin şapte unităţi. Ne dorim să creştem reţeaua de magazine Lidl, astfel că următorul pas este să ajungem la 300 de magazine de tip discount“, spun oficialii companiei.

Compania şi-a majorat anul trecut cifra de afaceri cu 17%, la 6,51 mld. lei. Dacă îşi menţine ritmul de creştere, businessul Lidl ar putea sări de 7,5 mld. lei în 2018, potrivit estimărilor ZF. 

„Am avut o creştere a businessului, în 2017, peste media pieţei, un trend ascendent pe care ni-l propunem să îl urmărim şi anul acesta. Continuăm să ne extindem.“

Totodată, retailerul are în plan deschiderea celui de-al cincilea centru logistic, în apropiere de Roman, care va aproviziona 50 de magazine Lidl din zona de est a ţării.

Investiţiile totale ale nemţilor pe piaţa locală, în magazine noi, în depozite şi în preluarea Plus, sunt estimate de ZF la peste 500 mil. euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO