Platforma Glami.ro a ajuns la 60 de magazine de fashion înregistrate şi la peste 340.000 de produse în 6 luni

Secțiune susținută de Medlife Logo

27 dec 2017 Autor: Ioana Nita

Compania cehă Fashion Inspiration Group, care a intrat pe piaţa locală în luna iunie a acestui an prin intermediul platformei online glami.ro, dedicată retailerilor de modă, şi-a atins ţinta de venituri generate pentru parteneri pentru 2017 -  2 milioane euro, înainte de sfârşitul anului. Pentru primul an de funcţionare în România, iunie 2017 – mai 2018, ţinta companiei este de a genera peste 4 milioane euro pentru magazinele online de modă înregistrate pe platformă.

„2018, primul an petrecut în întregime pe piaţa din România, ar putea avea o creştere de 10 ori a numărului de vizitatori noi, dintre care 40% din trafic către magazinele online de fashion locale”, potrivit reprezentanţilor companiei.

În decurs de şase luni, platforma Glami România a ajuns de la 20 de magazine online şi aproximativ 150.000 de produse, la 60 de magazine online şi peste 340.000 de produse listate de la peste 3.000 de branduri. Practic, Glami.ro, care în prezent are peste 90.000 de vizitatori zilnici, este de fapt un catalog online care reuneşte articole de modă de la o serie de branduri şi retaileri de modă.

În total, Glami România a generat peste 24.000 de comenzi partenerilor, dintre acestea 80% fiind direcţionate către magazinele online internaţionale. Printre retailerii online de modă de pe piaţa locală înregistraţi pe glami.ro se numără FashionUP, Fashion Days, LPP Group, Answear, Zoot şi epantofi.ro

Magazinele online de fashion, fie parte din lanţuri internaţionale sau prezenţe locale, care se înregistrează pe Glami.ro au acces la un trafic crescut şi la un număr crescut de clienţi interesaţi de oferta lor. Retailerii online de modă au de asemenea posibilitatea licitării în timp real pentru anumite categorii de produse, promovându-şi segmentele de produs de interes, în concordanţă cu strategia proprie de vânzări şi marketing.

România a fost a opta ţară în care a fost lansat catalogul online de fashion Glami, Fashion Inspiration Group fiind prezentă şi în Germania, Polonia, Slovacia, Ungaria, Franţa, Italia şi Spania. În decurs de 4 ani compania a crescut de la o echipă de 4 oameni la peste 150 de angajaţi în 9 ţări.

Anul viitor Glami îşi va mări şi echipa operaţională de pe plan local, ca parte a procesului de creştere.

“La fel de important pentru creşterea noastră va fi să ne mărim echipa operaţională în România cu persoane care ne înţeleg misiunea şi au talentul necesar”, a punctat Michal Jirak, fondatorul Glami România.

*MedLife susține informarea și educarea ca sursă principală de dezvoltare a unui business sănătos. De aceea, recomandăm informarea continuă cu ajutorul articolelor din secțiunea Companii!

 
Cuvinte cheie:
platforma
, fashion
, magazine
, inregistrare
, produse
, online
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide