Companii

Polonezii care au magazinele Reserved au avut vânzări în stagnare

Autor: Cristina Rosca

05.05.2011, 23:33 1114

Compania LPP Fashion, sub umbrela căreia se găsesc brandurileCropp Town, Reserved şi House, a obţinut anul trecut afaceri de 5,6milioane de euro, similare celor din 2009. Brandul Reserved este unbrand din segmentul medium-high. Prin comparaţie, C&A sepoziţionează pe segmentul medium-low, H&M se adreseazăclienţilor cu venituri medii. "Reserved este un brand pentru oamenitineri, între 18 şi 40 de ani, activi, cu venituri medii şi pestemedie. Majoritatea clienţilor noştri sunt femei", spune AlexanderZeciu, directorul general al LPP Fashion.

În prezent compania deţine pe piaţă pentru toate cele treibranduri 12 magazine, în oraşe precum Bucureşti (AFI PalaceCotroceni, Băneasă Shopping City, Liberty Center), Brăila(Promenada Shopping Center) , Bacău (Arena Mall) şi Arad (AtriumCenter). Cele mai multe, şase, sunt magazine Reserved. LPP Fashiona inaugurat primul magazin Reserved în România în aprilie 2008.

"În jur de 1.000 de clienţi trec zilnic pragul magazinelorReserved", explică Zeciu. El mai spune că pentru moment compania nuare în plan să deschidă noi magazine în România. "În acest an nuavem în plan să deschidem alte magazine. Cel mai probabil acestlucru se va întâmpla în 2012." LPP este o companie poloneză cedeţine brandurile Reserved, Cropp, Promostars, House şi Mohito şicare are operaţiuni şi în mai multe ţări din Europa Centrală şi deEst. Compania, care deţine circa 900 de magazine la nivel mondial,a avut anul trecut afaceri totale de circa 2 mld. zloţi (500 mil.euro).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO