Companii

Polonezii de la CCC au ajuns la afaceri de 661 mil. lei în România după o creştere de 33% în 2021. Piaţa locală a devenit a doua cea mai importantă pentru grup după Polonia. Grupul are în România o reţea de circa 80 de magazine offline

Autor: Cristina Roşca

11.05.2022, 12:00 122

♦ În online, polonezii sunt activi pe mai multe segmente şi cu mai multe branduri ♦ Cel mai important segment ca vânzări este epantofi.ro, acesta depăşind chiar şi toată reţeaua offline.

Grupul polonez de retail CCC, activ în special pe piaţa de încălţăminte, dar care are şi activitate pe segmentul de îmbrăcăminte, a obţinut anul trecut în România afaceri de 661 de milioane de lei (626,7 mil. zloţi), cu 33% mai mari decât în 2020, arată calculele făcute de ZF pe baza datelor din rapoartele financiare ale companiei. Datele financiare sunt aferente anilor financiari ce încep la 1 februarie şi se termină la 31 ianuarie.

Avansul puternic al businessului vine în contextul în care comparaţia are ca bază 2020, an în care retailul offline de modă a fost închis temporar, iar apoi o altă perioadă a funcţionat cu restricţii.

După rezultatele de anul trecut, România a devenit a doua cea mai importantă piaţă din grup după Polonia (ţara mamă), depăşind Cehia. Astfel, România a contribuit cu peste 8% la veniturile de aproape 8 mld. lei ale polonezilor în 2021.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO