Companii

Polonezii de la Blachotrapez au investit 1 mil. euro într-o fabrică nouă de ţiglă la Ploieşti şi au făcut afaceri de 15 mil. euro în 2018 în România

Interviu Jaros­law Turczynski, CEO Blacho­trapez România

Polonezii de la Blachotrapez au investit 1 mil. euro într-o fabrică nouă de ţiglă la Ploieşti şi au făcut afaceri de 15 mil. euro în 2018 în România

Jaroslaw Turczynski, CEO al Blachotrapez România: România este în continuă dezvoltare, într-un ritm mai accelerat decât celelalte ţări ale Uniunii Europene. Ritmul este încă destul de alert aici, deşi putem spune că am văzut o uşoară decelerare în ultima perioadă. Acţiunile guvernanţilor nu au ajutat prea mult piaţa construcţiilor, iar apetitul consumatorilor este redus de posibilităţile de finanţare.

Autor: Alina-Elena Vasiliu

08.04.2019, 00:07 631

♦ Ţiglele metalice ale Blachotrapez se vând printr-o reţea de 25 de magazine ale companiei şi în 250 de puncte de distribuţie en-gros ♦ Compania a lansat şi un program de francizare, având până acum două francize deschise.

Blachotrapez, subsidiara lo­cală a grupului polonez cu acelaşi nume, şi-a majorat afacerile cu 20% în 2018, ajungând astfel la 70 de milioane de lei (15 mil. euro) din vân­zarea de ţiglă me­ta­lică şi accesorii pentru aco­pe­ri­şuri. Com­pa­nia a des­chis anul trecut o fabri­că nouă în Ploieşti, care s-a adăugat celei pe care o avea deja în Baia Mare. Ca ur­ma­re, capacitatea totală de pro­ducţie a Blachotrapez în România a urcat la şapte milioane de metri pătraţi anual.

„În 2018, ne-am concentrat asupra dez­voltării unităţilor de producţie - am pus la punct fabrica din Ploieşti, finalizând o investiţie de aproximativ un milion de euro, şi am modernizat fabrica de la Baia Mare. Blachotrapez România a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de aproximativ 70 de milioane de lei (circa 15 mil. euro - n. red.), în creştere cu aproape 20% faţă de anul anterior. În ceea ce priveşte profitul, ne-am axat pe reinvestire pentru dezvoltarea companiei, în prin­ci­pal în fabrica de la Ploieşti“, spune Jaros­law Turczynski, CEO Blacho­trapez România.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO