Companii

Polonezii de la Pepco au ajuns lideri pe piaţa modei pentru copii, evaluată la 320 milioane de euro

Compania Pepco Retail, cea care controlează reţeaua de magazine cu acelaşi nume, a terminat anul trecut cu afaceri de 335 mil. lei, de circa cinci ori mai mari decât în 2015.

Compania Pepco Retail, cea care controlează reţeaua de magazine cu acelaşi nume, a terminat anul trecut cu afaceri de 335 mil. lei, de circa cinci ori mai mari decât în 2015.

Autor: Cristina Roşca

25.07.2017, 00:07 9891

♦ Discounterul s-a instalat la vârful pieţei la doar trei ani de la intrarea în România, unde a ajuns la aproape 130 de magazine şi afaceri de 335 mil. lei ♦ Până anul trecut, jocurile pe piaţă erau făcute la vârf de alte nume străine, respectiv In Extenso (marca privată a Auchan), Zara, H&M, Lidl şi C&A.

„Pepco a ajuns liderul pieţei de modă pentru copii datorită unei expansiuni agresive în cei trei ani de prezenţă pe piaţă. Polonezii au acoperit toate oraşele importante din România şi au în ofertă produse la preţuri mici pentru toţi membrii familiei“, spun analiştii companiei de cercetare de piaţă Euromonitor.

Pepco se luptă pe această piaţă evaluată la 320 mil. euro atât cu alte branduri generaliste precum H & M şi Zara, cât şi cu branduri specializate pentru copii cum este cazul Cocodrillo sau Okaidi. Mai mult, în luptă intră şi mărcile private ale unor re­taileri precum Auchan şi Lidl, potrivit celor mai recente date ale ZF.

De altfel, în 2015 top cinci cele mai vândute mărci pe piaţa hainelor pentru copii erau Extenso (marca privată a Auchan), Zara, H&M, Lidl şi C&A.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO