Lech Przemieniecki, managerul polonez care conduce de la începutul anului lanţul românesc de modă PPT – Preţuri pentru Tine, care pariază pe preţuri mici, spune că România va avea în următorii ani un număr de retaileri de modă comparabil cu cel din alte ţări din vestul Europei, dezvoltarea sectorului fiind condiţionată doar de ritmul de creştere a numărului de spaţii comerciale.
„România este o piaţă nedescoperită şi neexploatată de majoritatea retailerilor internaţionali, aşa că nivelul de concurenţă este mai mic decât în alte ţări din centrul şi estul Europei. Acest lucru oferă o oportunitate foarte mare companiilor pentru că dacă nivelul de competitivitate este mai mic, atunci câştigi mai mult. Acum toţi retailerii se uită la România şi spun că ţara va fi dacă nu numărul unu, atunci numărul doi ca nivel al expansiunii. Cred că în următorii 2-3 ani, România va avea mai mult sau mai puţin acelaşi număr de lanţuri internaţionale de modă ca şi celelalte ţări din restul Europei“, a declarat într-un interviu acordat ZF Lech Przemieniecki, CEO al PPT – Preţuri pentru Tine.