Companii

Preţuri în retail. Strategie: o sticlă de lapte Zuzu costă 9,49 lei într-un supermarket Mega Image din Bucureşti. Circa 500 de metri mai departe, în aceeaşi reţea, preţul pentru acelaşi produs e de 10,09 lei. În Profi, reţea cumpărată de Mega Image, e alt preţ, al treilea, pentru acelaşi lapte

În zona Moşilor din Bucureşti, în acelaşi areal, pe o rază de 500 de metri, figurează nouă magazine sub cele două branduri – Profi şi Mega Image.

În zona Moşilor din Bucureşti, în acelaşi areal, pe o rază de 500 de metri, figurează nouă magazine sub cele două branduri – Profi şi Mega Image.

Autor: Cristina Roşca

35457

În supermarketul Mega Image aflat aproape de intersecţia Calea Moşilor cu bulevardul Dacia, o sticlă de lapte Zuzu, la 1 litru, cu 3,5% grăsime, costă 9,49 de lei, arată datele din Monitorul preţurilor, un instrument lansat anterior de Consiliul Concurenţei pentru ca oamenii să poată verifica şi compara ofertele marilor retaileri.

Vizavi de acest magazin se află un supermarket Profi, unde acelaşi lapte costă cu 10 bani mai mult, adică 9,59 lei. Până recent, Profi şi Mega Image erau concurenţi direcţi, primii fiind deţinuţi de grupul olandezo-belgian Ahold Delhaize, iar cei din urmă de fondul de investiţii MidEuropa Partners. De la finalul anului trecut, ambele lanţuri au acelaşi proprietar – Ahold Delhaize, după ce Consiliul Con­cu­renţei şi-a dat acordul con­di­ţionat asupra tranzacţiei de 1,3 mld. euro. Pentru a primi ok-ul Concuren­ţei, grupul de retail şi-a asumat, printre altele, că va vinde 87 de magazine unde apar probleme de concurenţă.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Conferințele Ziarul Financiar și Business Magazin în 2025