Companii

Primark, cel mai important retailer de modă care lipsea din România, îşi pregăteşte intrarea în 2022. Gigantul irlandez era deja în contact cu piaţa locală pentru că are aici colaborări cu opt fabrici care produc haine şi pantofi

Primark, cel mai important retailer de modă care lipsea din România, îşi pregăteşte intrarea în 2022. Gigantul irlandez era deja în contact cu piaţa locală pentru că are aici colaborări cu opt fabrici care produc haine şi pantofi

Autor: Cristina Roşca

16.07.2021, 21:27 48148

Cel mai important brand internaţional de modă care lip­sea de pe piaţa locală, gigantul irlandez Primark, se pre­găteşte să intre în România în 2022, spun sursele din piaţă. „Analizăm constant oportunităţile pentru expansiu­nea viitoare a Primark, dar nu comentăm speculaţiile pri­vind unde vom merge cu următoarele magazine“, spune Ruth Doyle, corporate communications manager în cadrul Primark. Grupul irlandez este prezent pe 14 pieţe din lume, ma­joritatea din Europa, cu un total de circa 400 de ma­ga­zine. În regiune, Primark are unităţi în Slovenia, Polonia şi, mai nou, Cehia. În România, Primark va intra pe segmentul preţu­ri­lor mici, urmând a deschide magazine pe suprafaţă foarte ma­re, de până la 5.000 mp, cât un hipermarket, cu 30-40 de case de marcat şi alte câteva zeci de cabine de probă. Aceste unităţi angajează sute de oameni şi sunt am­pla­sa­te atât în centre comerciale, cât şi în spaţii stradale, în funcţie de oraş şi de oportunităţi. În România, unde shoppingul se realizează 99% la mall, va fi interesant de văzut unde se va poziţiona gigantul irlandez fondat în 1969. Decizia unui grup internaţional de modă de a veni în România este justificată de mai mulţi factori precum mărimea populaţiei (dublă aproape faţă de Cehia sau Ungaria şi a doua cea mai mare după Polonia), puterea de cumpărare în creştere şi evoluţia bună a economiei înainte de pandemie dar şi după. Nu în ultimul rând, contează faptul că românii au apetit pentru modă, sunt atenţi la trenduri şi sunt dispuşi să cheltuie mai mulţi bani pe haine şi încălţări decât consumatorii din regiune.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO