Companii

Prime time-ul televiziunilor a început să se diversifice puternic: de la reclame la maşini şi servicii medicale până la jucători din energie

Ziarul Financiar va prezenta în fiecare săptămână topul celor mai frecvente reclame din prime time difuzate pe trei dintre cele mai urmărite posturi de televiziune din România. Datele de săptămâna aceasta au fost culese luni, 27 februarie 2017.

Ziarul Financiar va prezenta în fiecare săptămână topul celor mai frecvente reclame din prime time difuzate pe trei dintre cele mai urmărite posturi de televiziune din România. Datele de săptămâna aceasta au fost culese luni, 27 februarie 2017.

Autor: Bianca Dorobanţu

03.03.2017, 00:05 302

Reclamele la maşini marca Re­­nault, Citroën şi Jeep Grand Che­­eroke, la  serviciile medicale Med­Life şi la abonamen­tele de fur­ni­­zare a ener­giei elec­trice de la Enel s-au strecurat în prime time-ul de luni seara pe cele mai urmă­rite trei tele­viziuni locale, potrivit da­te­lor furnizate de Mediafax Moni­torizare.

Astfel, topul celor mai difuzate reclame a început să se diversifice odată cu începutul lunii martie, însă industriile cele mai vizibile ră­mân cea farmaceutică şi cea a ali­men­telor şi băuturilor.

Săptămâna aceasta, reclamele la medicamente (30) au fost surcla­sate ca număr de cele la alimente şi bău­turi (33) în contextul în care „bătălia“ se dă întotdeauna între aceste două industrii.

Totuşi, aproape săptămânal, in­dustria farmaceutică este îmbo­gă­­ţită cu reclame la noi medica­mente, ceea ce subliniază concu­renţa acerbă din domeniu. Spe­cia­liştii în publicitate spun că ne­voia in­tensă de a comunica a ju­că­torilor farma se datorează compe­titi­vităţii care creşte, pentru că noi medica­mente apar constant pe piaţă şi tre­buie promovate. De pildă, acum două săptă­mâni au intrat în prime time-ul tele­vi­ziunilor reclamele la vitami­nele Jamieson, iar săptă­mâ­na aceasta au fost difuzate reclame la un­guentul HemoTreat H, spo­turi pu­blicitare care până acum nu au mai fost difuzate la TV.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO