Companii

Primul avertisment de la un executiv de top din comerţ. Daniel Gross, Penny: Efectele pandemiei se vor resimţi mai puternic anul acesta, ne aşteptăm la un 2021 mai dificil. Retailerul are 280 de magazine de tip discount în România şi va ajunge la 300 până la final de an

Daniel Gross

Daniel Gross

Autor: Cristina Roşca

01.04.2021, 00:08 713

Daniel Gross, CEO-ul discounterului german Penny România, spune că se aşteaptă la un 2021 mai dificil ca primul an al pandemiei, impactul economic al acestui eveniment urmând să se resimtă mai puternic.

„După un 2020 plin de provocări, care ne-a pus la încercare pe toţi, ne aşteptăm la un 2021 mai dificil din punct de vedere economic. Cred că efectele pandemiei se vor resimţi mai puternic anul acesta, însă ne bazăm pe competitivitatea magazinelor noastre la nivel de preţuri şi oferte“, spune executivul.

Discounterul german are în România 280 de magazine cu preţuri mici şi vrea la finalul anului să spargă borna de 300 de unităţi. Tot anul acesta Penny va continua remodelările magazinelor existente şi va inaugura cel de-al patrulea depozit din România. Bugetul mediu de investiţii al retailerului în fiecare din următorii ani va fi de 330 mil. lei.

În ultimii ani, românii au început să se orienteze tot mai mult către reţele de discount, motiv pentru care aceste magazine au cele mai rapide ritmuri de creştere din comerţul alimentar, conform datelor de la companiile de cercetare de piaţă.

Daniel Gross spune că românii sunt tot mai atenţi când vine vorba de bani, mai exact pe ce îşi cheltuie bugetul de alimente şi produse de bază, acesta fiind un efect al pandemiei.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO