Companii

Primul mare distribuitor care vorbeşte despre structura costurilor şi impactul în business. Macromex: Energia are un plus de 52%, combustibilul, plus 46%, materiile prime şi produse, majorare de 30% şi serviciile au o creştere de 20%

Albert Davidoglu, CEOal Macromex: Produsele cu preţuri mai mici au o dinamică mai mare faţă de anul trecut, în timp ce produsele premium înregistrează o uşoară scădere.

Albert Davidoglu, CEOal Macromex: Produsele cu preţuri mai mici au o dinamică mai mare faţă de anul trecut, în timp ce produsele premium înregistrează o uşoară scădere.

Autor: Miruna Diaconu

02.11.2022, 18:40 133

♦ Pe lângă brandurile partenere, Macromex are în portofoliu şi brandurile proprii anume Edenia, Corso, La Strada, Azuris, Casa Gruia şi Food & Glory, un brand lansat recent cu produse ready-meal refrigerate. Albert Davidoglu, CEO al distribuitorului de bunuri de larg consum Macromex, spune că o ten­dinţă observată în această perioadă este faptul că oamenii aleg să cum­pere mai mult produsele mai ieftine, în timp ce produsele premium pierd din teren. „La Macromex, avem un porto­foliu de produse foarte bine calibrat pe toate nivelurile de preţ. Observăm că produsele cu preţuri mai mici per kilogram au o dinamică mai mare faţă de anul trecut, în timp ce pro­du­sele premium înregistrează o uşoară scădere“, spune Albert Davidoglu, CEO al Macromex.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO