Prin achiziţia Profi, reţeaua Mega Image creşte cu circa 100 de unităţi doar în Bucureşti, retailerul ajungând să opereze pe piaţa din Capitală 620 de supermarketuri şi magazine de proximitate. Aşadar, prin alăturarea operaţiunilor Mega Image şi Profi, grupul olandezo-belgian Ahold Delhaize (care deţine cele două lanţuri) ajunge să controleze aproape 75% din magazinele moderne, sub brand internaţional, pe format mic din Bucureşti. Mai exact, două din trei astfel de unităţi sunt sub unul dintre cele două nume – Mega Image sau Profi, arată calculele ZF. Chiar şi aşa, Consiliul Concurenţei a decis că e necesară cedarea a doar 21 de unităţi, restul fiind amplasate atât în oraşe mari precum Oradea, Timişoara şi Cluj, cât şi în localităţi mici, precum Găeşti, Adjud şi Videle. În total sunt 87 de magazine pe listă pentru a fi vândute De ce au fost vizate atât de puţine unităţi din Capitală deşi aici grupul domină fără drept de apel piaţa? Cum îşi explică decizia Consiliul Concurenţei?