Companii

Un producător de haine în lohn şi-a lansat propriul brand, Resense, după ce în pandemie comenzile au fost anulate. Grupul de firme care deţine brandul Resense operează două fabrici, una la Focşani şi una la Chişinău, în Republica Moldova

La acest moment, 30 de persoanelucrează în producţie doar pentru brandul propriu Resense, existând o capacitate de producţie de circa 1.000 de articole pe lună.

La acest moment, 30 de persoanelucrează în producţie doar pentru brandul propriu Resense, existând o capacitate de producţie de circa 1.000 de articole pe lună.

Autor: Cristina Roşca

05.04.2022, 18:40 182

Danin ND Com România, un producător local de îmbrăcăminte în sistem de lohn, şi-a lansat propriul brand de modă după ce în pandemie comenzile venite de la clienţii externi au fost anulate sau puse pe hold pe fondul scăderii vânzărilor ca urmare a crizei sanitare. Acum, doar una dintre fabrici mai lucrează lohn, cealaltă fiind destinată brandului propriu, Resense, sub care există un magazin offline şi unul online.

„Brandul Resense a fost lansat în primăvara anului 2020, online. Acela a fost momentul când multe dintre co­menzile lohn au fost anu­late sau au fost pu­se pe hold“, poves­teşte Nicoleta David, cofon­da­toarea afacerii.

Când lucrează în sis­tem lohn, un pro­du­cător primeşte co­menzi, tipare şi mate­riale de la retaileri, iar lucrătorii din fabrică exe­cută, respectiv cos şi cro­iesc. Astfel, o com­pa­nie care activează în do­meniu este puternic dependentă de comenzile primite din afară.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO