Companii

Producătorii brandului „Telemea de Ibăneşti“ vor să facă o fabrică de 5 mil. euro din fonduri europene: „Când ieşi la export, nu ştiu cum să te elimine, numai noi îi primim cu braţele deschise pe toţi.“

Mircea Todoran

Mircea Todoran

Autor: Roana Rotaru

30.11.2016, 00:06 938

Înregistrarea brandului „Telemea de Ibăneşti“ ca produs tradiţional românesc re­cunoscut la nivelul UE, un demers fina­lizat în luna martie a acestui an, le va aduce fraţilor Todoran, proprietarii com­pa­niei Mirdatod, vânzări mai mari cu 20%, potrivit  lui Mircea Todoran, unul dintre cei doi ac­ţionari ai companiei.

„Au trecut doar câteva luni de când am înregistrat telemeaua de Ibăneşti ca produs cu «Denumire de Origine Protejată», iar acest lucru ne-a ajutat să ne facem mai cunoscut brandul. E mai bine, vânzările sunt mai bune. Anul acesta mizăm pe o creştere a cifrei de afaceri undeva la 20% faţă de anul tre­cut“, a declarat pentru ZF Mircea  Todoran.

Compania Mirdatod a încheiat anul 2015 cu o cifră de afaceri de circa 30 mil. lei (6,6 mil. euro), potrivit datelor publicate pe site-ul Ministerului Finanţelor, ceea ce înseamnă că fraţii Todoran se bazează pe vânzări totale de aproape 8 mil. euro anul acesta, potrivit calculelor ZF.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO