Companii

Producătorul Borsec a ajuns la afaceri de 725 mil. lei. „Cel mai bun vânzător de băuturi este soarele“

Autor: Mădălina Dediu Panaete

29.05.2018, 00:08 685
Borsec este cel mai vândut brand de apă minerală, iar Romaqua Group este cel mai mare jucător de pe această piaţă.
Romaqua Group, liderul pieţei de apă minerală naturală şi unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa berii şi a băuturilor răcoritoare, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 725 de milioane de lei (circa 159 mil. euro), în creş­te­re cu 5% faţă de anul precedent. Acesta este cel mai înalt nivel al businessului înregistrat de companie în istoria sa. Pe de altă parte, profitul net al companiei s-a situat la 71 milioane de lei, în scădere cu circa 5% faţă de rezultatul înregistrat în anul anterior. Anul trecut a fost unul bun pentru majoritatea companiilor de pe piaţa băuturilor, creşterile de vânzări fiind susţinute de majorarea puterii de cumpărare şi a veniturilor românilor, spun jucătorii din piaţă. În plus, vremea a ţinut în mare parte a anului cu producătorii de apă, sucuri sau bere, sectorul băuturilor fiind puternic influenţat de nivelul temperaturilor. „Cel mai bun vânzător de ape minerale, băuturi răco­ri­toare şi bere este soarele“, a subliniat Mihaela Drăghici, di­rector de relaţii publice în cadrul companiei. Piaţa apelor îmbuteliate s-a ridicat anul trecut la o va­loa­re de 2,24 mld. lei (circa 490 mil. euro), în creştere cu 6,7% faţă de anul anterior, arată datele companiei de cer­cetare de piaţă Vektor Marktforschung.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO