Companii
Producătorul Borsec a ajuns la afaceri de 725 mil. lei. „Cel mai bun vânzător de băuturi este soarele“
Borsec este cel mai vândut brand de apă minerală, iar Romaqua Group este cel mai mare jucător de pe această piaţă.
Romaqua Group, liderul pieţei de apă minerală naturală şi unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa berii şi a băuturilor răcoritoare, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 725 de milioane de lei (circa 159 mil. euro), în creştere cu 5% faţă de anul precedent. Acesta este cel mai înalt nivel al businessului înregistrat de companie în istoria sa.
Pe de altă parte, profitul net al companiei s-a situat la 71 milioane de lei, în scădere cu circa 5% faţă de rezultatul înregistrat în anul anterior.
Anul trecut a fost unul bun pentru majoritatea companiilor de pe piaţa băuturilor, creşterile de vânzări fiind susţinute de majorarea puterii de cumpărare şi a veniturilor românilor, spun jucătorii din piaţă. În plus, vremea a ţinut în mare parte a anului cu producătorii de apă, sucuri sau bere, sectorul băuturilor fiind puternic influenţat de nivelul temperaturilor.
„Cel mai bun vânzător de ape minerale, băuturi răcoritoare şi bere este soarele“, a subliniat Mihaela Drăghici, director de relaţii publice în cadrul companiei.
Piaţa apelor îmbuteliate s-a ridicat anul trecut la o valoare de 2,24 mld. lei (circa 490 mil. euro), în creştere cu 6,7% faţă de anul anterior, arată datele companiei de cercetare de piaţă Vektor Marktforschung.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels
-
Finanţele ţării la două luni: deraiază cheltuielile cu salariile bugetarilor, bunuri şi servicii şi plăţile de capital
-
Guvernul de la Chişinău vrea sursele de capital pe care le are România. Dorin Recean, premier: Pilonul II şi Pilonul III de pensii alimentează piaţa
-
Cine sunt primii antreprenori care fac investiţii cu fonduri din Tranziţie Justă?
-
Radu Mustaţă, Marsh: Focusul României trebuie să fie pe proiectele mari, strategice. Planul ambiţios pe care România îl are în nuclear este foarte aliniat cu tot ce se înâmplă în jurul nostru
-
Călin Costinaş, Profi: Preţurile la alimente au început să scadă. De la începutul anului, la produsele fresh şi ultrafresh vedem deflaţie
-
Dunca Expediţii: Vedem scădere în mai multe sectoare. Avem doar două-trei camioane săptămânal cu inputuri pentru agricultură, faţă de 10-15 camioane în T1/2023
-
ZF Deschiderea de astăzi la Bursă. Corneliu Perianu, iPensii: Ne-am propus să democratizăm şi să digitalizăm procesul de aderare la un fond de pensii facultative Pilonul III în România
-
Dan Bădin, Partener Servicii Fiscale, Deloitte România: Investiţiile în energie – favorizate de context, frânate de fiscalitate
-
ZF Investiţi în România! Andrei Timofte, Transilvania Construcţii: În următorii 5 ani vrem să ne dublăm portofoliul de industrial şi să ajungem la 500.000 mp de spaţii logistice şi industriale
-
ELI Parks dezvoltă pentru RetuRO centrul logistic regional din Ploieşti, de 6.200 mp
-
Azi are loc conferinţa ZF HR Trends 2024: „Viitorul resurselor umane, sub presiunea transformărilor”. Piaţa muncii, sub lupă: managerii, directorii de resurse umane, trainerii, consultanţii şi headhunterii discută cele mai importante tendinţe din piaţa resurselor umane
-
ZF Economia verde. Daniela Rusu, Precious Circuit, brand de accesorii care reciclează deşeuri electronice: „Am vrut să fim o portavoce pentru promovarea ideii de sustenabilitate, să transmitem un mesaj privind nevoia de a fi mai atenţi la mediul din jur“
-
Afaceri de la Zero. Geanina Manea pariază pe sucurile naturale presate la rece U LAV şi vrea să le listeze în băcănii
-
Mark Beacom, CEO Black Sea Oil & Gas: Încercăm să luăm decizia de investiţii pentru parcul solar anul acesta şi ne uităm la biogaz ca la o activitate separată de proiectul Midia din Marea Neagră
-
ZF 15 minute cu un antreprenor. Raluca Voicu, Franchwise: Tot mai multe companii antreprenoriale îşi doresc extinderea în afara ţării. Un proiect de dezvoltare în franciză dincolo de graniţe durează între 12 şi 18 luni
-
Best of ZF Power Summit 2024. Giles Dickson, WindEurope: Abia am ieşit din îngrozitoarea dependenţă de gazul rusesc, hai să nu intrăm într-una similară cu China. Putem construi proiectele eoliene cu echipamente europene, iar băncile trebuie să susţină acest interes.