Producătorul cafelei Doncafé a intrat în retail cu brandul BEANZ. Primul magazin a fost deschis în Promenada Mall după o investiţie de 200.000 de euro

Secțiune susținută de Medlife Logo

20 dec 2017 Autor: Mădălina Panaete

Strauss România, producătorul cafelei Doncafé, a deschis un magazin concept sub cel mai nou brand de cafea din portofoliu, BEANZ.

Magazinul-cafenea, situat în centrul comercial Promenada Mall, are o suprafaţă de 100 de metri pătraţi şi cinci angajaţi permanenţi.

„BEANZ este un brand dedicat generaţiei Millenials. Acesta face parte dintr-un «ecosistem» alături de o plat­formă internaţională de e-commerce, un sistem de vânzare mobil (coffee truck) şi o reţea de magazine partenere“, a declarat Marius Meleşteu, general manager al Strauss South Central Europe, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa cafelei, cu afaceri de peste 60 de milioane de euro anual.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 20.12.2017

*MedLife susține informarea și educarea ca sursă principală de dezvoltare a unui business sănătos. De aceea, recomandăm informarea continuă cu ajutorul articolelor din secțiunea Companii!

 
Cuvinte cheie:
Strauss România
, Doncafé
, cafea
, retail
, cafenea
, BEANZ
, preomenada mall
, consumatori
, centru comercial
, cafenele
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide