Companii

Producătorul de ceaiuri şi loţiuni Favisan a trecut de pragul de 10 mil. lei în 2020. În fabrica Favisan din judeţul Timiş de 2.000 mp sunt realizate peste 580 de produse din categoria suplimentelor alimentare, de la ceaiuri, tincturi, capsule, siropuri, până la cosmetice

Piaţa suplimentelor alimentare se apropie de 2 mld. lei şi a avut o evoluţie constantă în ultimii ani.

Piaţa suplimentelor alimentare se apropie de 2 mld. lei şi a avut o evoluţie constantă în ultimii ani.

Autor: Georgiana Mihalache

13.09.2021, 18:00 94

Favisan, un brand creat în urmă cu aproape trei decenii de antreprenoarea Virginia Faur, a trecut de 10 mil. lei afaceri în 2020 din vânzarea de ceaiuri şi suplimente alimentare, arată datele publice de la Ministerul de Finanţe.

Creşterea faţă de anul anterior a fost de doar 2%, însă rezultatele de anul trecut arată că pentru Favisan a fost cel mai bun an de la înfiinţare. Contextul pandemic a influenţat vânzările de su­plimente alimentare, în con­textul în care pacienţii s-au îndreptat spre soluţii de îmbunătăţire a imunităţii.

În 2020, Favisan a mai redus în schimb nivelul profitului, care a ajuns la 300.000 lei, la jumătate faţă de anul precedent.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO