Companii

Producătorul de acoperişuri Bravo Europa: Estimăm un avans de 10% prin creşterea numărului de clienţi şi vânzarea de produse noi care să compenseze scăderea cererii

Adrian Minuţă, CEO Bravo Europa: Investiţiile realizate în anii precedenţi ne-au facilitat atingerea obiectivelor setate în planul de dezvoltare al Bravo Europa pentru perioada 2019-2024.

Adrian Minuţă, CEO Bravo Europa: Investiţiile realizate în anii precedenţi ne-au facilitat atingerea obiectivelor setate în planul de dezvoltare al Bravo Europa pentru perioada 2019-2024.

Autor: Alina-Elena Vasiliu

28.07.2022, 16:45 105

♦ Potrivit estimărilor Bravo Europa, piaţa totală de învelitori pentru clădiri din România a înregistrat în anul 2021 o valoare de 315 mil. euro, în creştere cu 26% comparativ cu anul 2020.

Adrian Minuţă, CEO şi cofon­dator al producătorului de acoperi­şuri Bravo Europa, estimează o creş­tere de 10% a cifrei de afaceri pe care o va realiza pe piaţa locală pe parcursul acestui an comparativ cu anul trecut. Avansul ar urma să vină „prin creşterea numărului de clienţi şi vânzarea de pro­duse noi care să com­pen­seze scăderea cererii”, în condiţiile în care vânzările s-au diminuat ca urmare a scumpirilor produselor metalice cu peste 80% în ultimul an şi jumătate.

„Strategia de dezvoltare teritorială atât în România, cât şi la export, va fi susţinută de investiţii în marketing, infrastructură, game noi de produse, personal şi tehnologie”, spune Adrian Minuţă.

În aceste condiţii, bugetul de 6,5 mil. lei dedicat investiţiilor în cursul anului 2022 se va îndrepta către achiziţia unor echipamente de producţie noi, instalarea de panouri fotovoltaice pentru reducerea costurilor legate de consumul de curent electric şi schimbarea softului ERP (enterprise resource planning).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO