Companii
Producatorul de bauturi alcoolice Prodal intra pe piata de whisky, estimata la peste 50 mil. euro
Secțiune susținută de
Producatorul de bauturi alcoolice Prodal, cu afaceri de 28 mil.
euro in 2008, va intra din trimestrul doi al acestui an pe piata de
whisky, estimata la peste 50 mil. euro, prin importul bradurilor
din portofoliul companiei americane Heaven Hill Distilleries.
Primul brand importat va fi whisky-ul Evan Williams. Vor mai fi
aduse insa in cursul acestui an si marcile Heaven Hill si Eliajah
Craig, care vor deveni competitori pentru liderul segmentului de
whisky american pe plan local, Jack Daniel's, importat de BDG
Import. Prodal a anuntat inca din 2009 faptul ca intentioneaza sa
extinda portofoliul companiei, motiv pentru care a infiintat o
divizie de import de bauturi alcoolice situate pe segmentul de pret
premium. Produsele vor fi distribuite de Granddis, compania de
distributie a grupului, urmand ca divizia de import sa aiba maximum
15 angajati, potrivit declaratiilor anterioare ale reprezentantilor
Prodal. "Portofoliul de produse de import al grupului Prodal va fi
extins si pe alte categorii de bauturi alcoolice. Suntem in
negocieri cu mai multi producatori si distribuitori de talie
mondiala", a declarat Florin Radulescu, directorul general al
grupului Prodal, fara a oferi insa mai multe detalii. Radulescu a
venit la Prodal in urma cu doi ani, dupa ce a ocupat timp de patru
ani pozitia de director general al producatorului Pepsi.
*MedLife susține informarea și educarea ca sursă principală de dezvoltare a unui business sănătos. De aceea, recomandăm informarea continuă cu ajutorul articolelor din secțiunea Companii!
-
ZF Power Summit 2019. Efectele OUG 114: Prin plafonarea gazului şi a energiei câştigă cei care nu investesc şi cei care revând, nu producătorii. Ne pierdem rolul regiona. Marile companii din energie, fie private, fie de stat, critică la unison OUG 114
-
Două firme din România, în topul „starurilor“ din regiune cu o evaluare de peste 1 miliard de dolari
-
Antreprenori locali. Producătorul pufuleţilor Gusto, afaceri de 26 mil. euro în 2018, 50% din vânzări merg la export. „Ne-am întâlnit cu noi parteneri de retail de pe trei continente.“
-
Care sunt brandurile care dotează casele românilor cu electrocasnice: În lupta pentru banii cheltuiţi pe electrocasnicele mari îşi face loc şi un brand românesc
-
Finanţe personale. Investitorii tranzacţionează de patru ori mai mult Banca Transilvania decât BRD
-
Cum arată piaţa muncii: numărul de contracte de muncă este mai mare cu 480.000 faţă de acum cinci ani
-
Cezar Boţel, BNR: Este imposibil ca politica monetară să menţină stabile, dincolo de orizonturi foarte scurte, atât rata dobânzii, cât şi cursul de schimb
-
Show Vodafone cu tehnologia 5G în Bucureşti: o hologramă, live în concert
-
Integratorul Global Technical Group vrea afaceri de 42 mil. euro în 2019, plus 30%, şi să recruteze 100 de persoane
-
INTERVIU. Mihail-Cătălin Ştefan, directorul ROMEPS: În 2013-2014 erau 2.400 de angajaţi în producţia de polistiren expandat. Acum mai sunt 800