Companii

Producătorul de bijuterii Sabion a ajuns la 20 de magazine şi afaceri de 7,6 milioane de lei

Producătorul de bijuterii Sabion a ajuns la 20 de...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

29.12.2014, 00:03 787

Compania Sabion Elen, care deţine lanţul de magazine de accesorii şi bijuterii Sabion, a ajuns la 20 de magazine dintre care două în franciză. Firma înfiinţată în 1998 este o afacere românească de familie care s-a dezvoltat atât în producţie, cât şi în retail şi a ajuns la afaceri de 7,6 mil. lei anul trecut, în scădere cu circa 11% faţă de 2012, potrivit datelor publice.

Începând cu jumătatea anului 1999, a început să funcţio­neze atelierul de prelucrare a bijuteriilor şi primul magazin de prezentare Sabion. Doi ani mai tarziu, se lansează încă două puncte de lucru în acelaşi oraş, odată cu dezvoltarea sectorului de producţie, precum şi a mijloacelor de prelucrare a bijuteriilor, conform datelor anterioare ale ZF. Acum, brandul este prezent pe piaţa locală cu 20 de unităţi, dintre care două în franciză, în mai multe oraşe mari din ţară precum Bucureşti, Cluj-Napoca, Oradea, Baia Mare sau Sighişoara sau Miercurea Ciuc.

Sabion comercializează bijuterii din aur cu pietre pre­ţioase şi naturale şi servicii conexe acestui do­me­niu. Investiţia într-un magazin de bijuterii Sabion variază între 75.000 şi 450.000 de euro, la care se adaugă 200.000-500.000 de euro capitalul de lucru necesar desfă­şu­rării activităţii în primul an de la deschidere, conform informaţiilor furnizate de companie. Francizatul tre­buie să plătească o taxă de franciză de 10.000 de euro. În plus, acesta trebuie să contribuie cu 1% din vânzări la bugetul de mar­ke­ting al companiei. Contractul de franciză se semnează pe o perioadă de cinci ani.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO