Companii

Producătorul de brânzeturi Hochland şi-a majorat afacerile cu 12% anul trecut, la 556 milioane de lei

Producătorul de brânzeturi Hochland şi-a majorat...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

20.07.2022, 18:00 130

Hochland România, unul dintre cei mai mari cinci producători de lactate de pe plan local, a avut afaceri de 556 milioane de lei (peste 115 mil. euro) în 2021, în creştere cu 12% în lei faţă de anul precedent, arată datele de la Ministerul de Finanţe. Astfel, producătorul de brânzeturi a avut un nou an de creştere, mai exact al şaptelea consecutiv. Cu acest rezultat, compania s-a clasat pe locul patru în topul celor mai mari producători de lactate, după Albalact, Danone România şi Fabrica de Lapte Braşov (Olympus). Pe de altă parte, profitul companiei s-a situat la 33,4 milioane de lei, mai mare cu 6% faţă de rezultatul raportat în 2020.

Hochland România acti­vează pe categorii pre­cum telemea, brânză topită, cremă de brânză, brânză pentru preparate calde, iar anul acesta a lansat brânză de vaci.

Brandul a intrat pe piaţa din România în 1993, produsele fiind distribuite la vremea respectivă de Whiteland. Cinci ani mai târziu, grupul german a intrat direct pe piaţa românească şi a înfiinţat Hochland România odată cu preluarea fabricii de la Sighişoara, unde a început să producă brânză topită.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO