Companii

Producătorul de cosmetice Estée Lauder pariază pe retail propriu şi online după ce businessul a sărit de 10 mil. euro

Adrian Simionescu, country manager Estée Lauder România: „Anul 2016 a fost un an foarte bun, reuşind să menţinem evoluţia de două cifre faţă de anul precedent, iar cea mai mare provocare a reprezentat-o accelerarea dezvoltării brandurilor concurente în formatul de retail monobrand.“

Adrian Simionescu, country manager Estée Lauder România: „Anul 2016 a fost un an foarte bun, reuşind să menţinem evoluţia de două cifre faţă de anul precedent, iar cea mai mare provocare a reprezentat-o accelerarea dezvoltării brandurilor concurente în formatul de retail monobrand.“

Autor: Cristina Roşca

23.10.2017, 00:07 1766

Gigantul american din industria cosmeticelor de lux Estée Lauder a intrat pe piaţa locală acum circa două decenii, iar anul trecut a depăşit pentru prima dată pragul de 10 milioane de euro cifră de afaceri. Mai mult, compania estimează că şi în 2017 va menţine un trend ascendent al businessului, avansul fiind susţinut de deschiderea de noi magazine proprii monobrand, de lansarea de noi branduri şi de intrarea pe online.

„Chiar dacă începutul de an a fost mai dificil din cauza vremii nefavorabile, lucrurile s-au schimbat pe parcurs şi am reuşit să recuperăm aceste di­fe­ren­ţe faţă de obiectiv. Ba mai mult, esti­­măm o cifră de afaceri pen­tru a­nul ca­lendaristic 2017 peste bu­ge­tul pro­pus“, spune Adrian Simi­o­nes­cu (39 de ani), country manager al com­pa­niei. El afirmă că evoluţia pozitivă din a doua par­te a a­nu­lui este susţinută de evoluţia brandurilor de­ja exis­ten­te, dar şi de lansarea unor nume noi în por­­to­­fo­liul Es­tée Lauder. „Trendul pentru „core brands“ (bran­duri principale - n.red.) este superior esti­­­­mă­rilor noastre.“ Printre brandurile din porto­fo­liul com­­pa­niei se numă Bobbi Brown, Estée Lauder şi La Mer.

Compania Estée Lauder România este activă atât pe canalul de distribuţie cosmetică selectivă că­tre reţele precum Sephora, Douglas, Kendra sau Mario­nnaud, cât şi pe segmentul de retail, cu con­cepte monobrand sub brandurile MAC şi Bobbi Brown. Produsele companiei sunt vândute de ase­menea în magazine independente de profil. „În pre­­zent avem deschise 13 magazine proprii, 11 dintre ele aparţin brandului MAC Cosmetics, iar celelalte două sunt operate sub brandul Bobbi Brown. Toate aceste magazine se găsesc în format monobrand în mallurile din întreaga ţară.“ Dintre cele 13 unităţi exis­­tente acum, anul trecut au fost inaugurate trei, iar anul acesta urmează a fi deschis un magazin nou în Bucureşti. Magazinele proprii reprezintă 40% din totalul businessului Estée Lauder în România, mai spune executivul român. Restul de 60% este adus de distribuţia către magazine partenere.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO