„Chiar dacă începutul de an a fost mai dificil din cauza vremii nefavorabile, lucrurile s-au schimbat pe parcurs şi am reuşit să recuperăm aceste diferenţe faţă de obiectiv. Ba mai mult, estimăm o cifră de afaceri pentru anul calendaristic 2017 peste bugetul propus“, spune Adrian Simionescu (39 de ani), country manager al companiei. El afirmă că evoluţia pozitivă din a doua parte a anului este susţinută de evoluţia brandurilor deja existente, dar şi de lansarea unor nume noi în portofoliul Estée Lauder. „Trendul pentru „core brands“ (branduri principale - n.red.) este superior estimărilor noastre.“ Printre brandurile din portofoliul companiei se numă Bobbi Brown, Estée Lauder şi La Mer.
Compania Estée Lauder România este activă atât pe canalul de distribuţie cosmetică selectivă către reţele precum Sephora, Douglas, Kendra sau Marionnaud, cât şi pe segmentul de retail, cu concepte monobrand sub brandurile MAC şi Bobbi Brown. Produsele companiei sunt vândute de asemenea în magazine independente de profil. „În prezent avem deschise 13 magazine proprii, 11 dintre ele aparţin brandului MAC Cosmetics, iar celelalte două sunt operate sub brandul Bobbi Brown. Toate aceste magazine se găsesc în format monobrand în mallurile din întreaga ţară.“ Dintre cele 13 unităţi existente acum, anul trecut au fost inaugurate trei, iar anul acesta urmează a fi deschis un magazin nou în Bucureşti. Magazinele proprii reprezintă 40% din totalul businessului Estée Lauder în România, mai spune executivul român. Restul de 60% este adus de distribuţia către magazine partenere.