Companii

Producătorul de etichete autoadezive Sunimprof Rottaprint Cluj mizează pe o creştere de 10% a afacerilor în 2018, după 19,8 mil.euro anul trecut

Producătorul de etichete autoadezive Sunimprof Rottaprint Cluj mizează pe o creştere de 10% a afacerilor în 2018, după 19,8 mil.euro anul trecut

.

Autor: Roxana Rosu

03.04.2018, 10:18 387

Sunimprof Rottaprint, cea mai mare tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive din România, a raportat anul trecut o cifră de afaceri de peste 19,8 milioane de euro, în creştere cu 21% faţă de anul precedent, şi investiţii în tehnologie şi software de 2 milioane de euro.

Compania românească se menţine pe un trend ascendent şi în primele trei luni ale anului 2018, înregistrând o creştere de 7% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Pentru 2018, reprezentanţii companiei estimează o creştere de 10% a afacerilor.

Firma cu sediul în Apahida, jud. Cluj, deţine patru centre logistice în România: la Timişoara, Braşov, Ilfov, Paşcani şi 2 centre logistice în Ungaria şi Germania, în care lucrează peste 250 de angajaţi.

Potrivit datelor companiei, exporturile au reprezentat 24% din totalul cifrei de afaceri, având livrări în 14 ţări din Europa, Asia şi Statele Unite ale Americii. De asemenea, numărul de clienţi al companiei a crescut cu circa 10% în 2017 faţă de anul precedent.

Începând cu anul 2013, compania a dezvoltat un plan major de investiţii, propunându-şi să investească până în 2021 aproximativ 18 milioane de euro în tehnologie şi software, având ca obiective îmbunătăţirea fluxului de lucru, a calităţii produselor, dar şi introducerea unor produse noi în linia de producţie.

„În activitatea noastră, îmbinăm tehnologia de ultimă oră cu experienţa de peste 27 de ani în industrie, pentru a oferi cele mai bune produse clienţilor noştri. De aceea, din 2013 şi până în 2021 ne-am propus să investim anual în funcţie de strategia de dezvoltare a business-ului. În 2018 vom implementa un nou sistem ERP customizat în domeniul tipografiilor, care ne va permite să îmbunătăţim fluxurile interne şi să le automatizăm pe unele dintre acestea.”, a declarat Cristi Nechita-Rotta, director general Sunimprof Rottaprint.

Cele mai solicitate produse din oferta Sunimprof Rottaprint sunt etichetele imprimate şi capacele de iaurt, având o pondere de 65% din totalul comenzilor. În topul industriilor care au solicitat serviciile companiei în 2017, industria prelucrătoare conduce clasamentul cu un procent de 69%. În ceea ce priveşte sectoarele de activitate, 38% dintre clienţi provin din domenii precum fabricarea produselor lactate şi a brânzeturilor, fabricarea produselor din carne (inclusiv carne de pasăre), prelucrarea şi conservarea cărnii, producţia de băuturi răcoritoare nealcoolice, producţia de ape minerale şi alte ape îmbuteliate, fabricarea pâinii, a prăjiturilor şi a produselor de patiserie.

 
AFACERI DE LA ZERO