Companii

Producătorul de lactate din lapte de capră „La Colline“ trimite 40% din producţie la export

Ovidiu SpÎnu, administratorul companiei Super Lactis: „Credem că este o iniţiativă bună care se cere consolidată de competitivitatea şi calitatea produselor româneşti. Dacă ne vom dezamăgi consumatorii, aceştia vor cumpăra în continuare produse din import, iar ale noastre 51% vor expira pe rafturi. Cred că în România, ca peste tot în lume, consumatorii doresc să se întoarcă la tradiţie, acel magic „local love“ şi astfel vom constata o creştere constantă a consumului de produse autohtone“.

Ovidiu SpÎnu, administratorul companiei Super Lactis: „Credem că este o iniţiativă bună care se cere consolidată de competitivitatea şi calitatea produselor româneşti. Dacă ne vom dezamăgi consumatorii, aceştia vor cumpăra în continuare produse din import, iar ale noastre 51% vor expira pe rafturi. Cred că în România, ca peste tot în lume, consumatorii doresc să se întoarcă la tradiţie, acel magic „local love“ şi astfel vom constata o creştere constantă a consumului de produse autohtone“.

Autor: Roana Rotaru

08.08.2016, 00:05 752

„A crescut numărul verificărilor, rapoartelor şi activităţilor neproductive pe care suntem obligaţi să le îndeplinim. Consumăm tot mai mult timp şi resurse în a justifica ce facem, în detrimentul activităţii productive.“

Compania clujeană Super Lactis, care produce brandul de lactate din lapte de capră „La Colline“, prezent în şase reţele de super - şi hipermarketuri, spune că deţine o cotă de piaţă de 25% pe nişa din industrie în care este prezentă, iar exporturile fabricii din judeţul Cluj au ajuns să acopere 40% din producţie.

„Exportăm între 30 şi 40% din producţie în Ungaria, Republica Cehă şi Slovacia. Maghiarii preferă brânzeturile condimentate, iar în Cehia şi Slovacia trimitem de toate: iaurt, kefir, brânzeturi cu mucegai şi volume mari de vracuri pentru HoReCa“, a spus Ovidiu Spînu, administra­torul companiei. Super Lactis a avut în 2015 o cifră de afaceri de 2,8 mi­l. lei (circa 620.000 de euro), în scădere cu 10% fa­ţă de anul precedent, potrivit datelor publicate pe site-ul Minis­terului Finan­ţelor. Totuşi, reprezentanţii companiei spun că a existat o creştere a businessului cu 12% în 2015 faţă de anul precedent, datele de la Finanţe putând fi explicate prin faptul că o activitatea din 2013 a fost facturată abia în 2014.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO