Companii

Producatorul de mezeluri Fox vrea distributie nationala pana la finalul anului

28.10.2009, 23:10 1009

Iulian Marinica, noul director general al producatorului demezeluri Fox din Capitala, incearca sa aplice un ritm de dezvoltareagresiv afacerii detinuta de Cornel Vulpe si fiul sau Dan pentrua-si putea atinge obiectivele stabilite pentru anul 2010:distributie nationala, prezenta in cat mai multe lanturi demagazine din retailul modern si crestere de 25% a cifrei deafaceri.

Din iunie cand a preluat conducerea executiva a Fox si pana inprezent Marinica spune ca a recrutat noi manageri, a restructuratechipa de vanzari, a renuntat la produsele neprofitabile si arenegociat contractele cu furnizorii.

"Am adus un nou director national de vanzari si un key accountmanager, ambii lucrand anterior impreuna cu mine la Caroli. Amrecrutat un nou director financiar, aceasta pozitie fiindinfiintata recent, cat si middle manageri si manageri regionali devanzari, si am infiintat departamentul juridic", a declarat IulianMarinica, 36 de ani, cel care conduce de trei luni afacerileproducatorului de mezeluri Fox.

Iulian Marinica a coordonat aproape 12 ani departamentul devanzari al Caroli Foods.

Astfel, forta de vanzari a producatorului din Capitala s-adublat in ultimele luni, iar noul director general ia in calcul noiangajari, tinand cont ca intentioneaza sa creasca anul viitorcapacitatea de productie a fabricii de mezeluri de la 40 de tone pezi in prezent la 60-80 de tone in 2010, pentru a putea sustinedezvoltarea distributiei.

Fox intentioneaza sa acceseze un fond structural de 800.000 deeuro, care va fi alocat in proportie de 90% achizitiei de utilaje."Daca vom primi acceptul pentru accesarea fondurilor structurale,vom implementa noile utilaje la inceputul lunii martie", a explicatMarinica.

In ceea ce priveste comertul modern, producatorul si-a listat inultimele luni produsele in lanturile de magazine Metro, Real siBilla si are in prezent 2.500 de clienti, fata de 1.200 catidetinea la finalul lunii mai a acestui an, cand distribuia doar inBucuresti si imprejurimi, Craiova si Constanta.

Producatorul de mezeluri a restructurat de asemenea portofoliulde produse si a lansat o noua gama premium, segment pe care Fox nua fost prezent pana anul acesta. "Vrem sa mai facem noi lansari,dar nu intentionam sa depasim 100 de produse. Cu cat mergi cu unportofoliu mai restrans, cu atat esti mai eficient in costuri", aafirmat directorul general al Fox, producator care detine inprezent o cota de piata de 4% la nivel national si 7% inBucuresti.

In urma acestor masuri, Iulian Marinica estimeaza ca va cresteanul viitor cifra de afaceri a producatorului Fox la 25 de milioanede euro, cu 25-30% mai mare decat cea pe care o va obtine in acestan. Fox are de asemenea propria companie de distributie, Fox ComDistribution, companie care a rulat anul trecut afaceri de peste 20mil. euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO