Producătorul de panificaţie congelată La Lorraine merge spre afaceri de 250 mil. lei anul acesta. „Atât timp cât ne putem menţine agili şi flexibili, sunt convins că vom putea naviga prin apele tulburi ale următorilor ani“.
Compania La Lorraine, unul dintre principalii producători şi exportatori de produse de panificaţie şi patiserie precoapte, estimează în acest an o cifră de afaceri de 250 de milioane de lei, în creştere cu 11% faţă de anul precedent, conform calculelor ZF pe baza datelor furnizate de companie pentru anuarul ZF Cei mai mari jucători din economie.
„Într-un cuvânt, 2022 l-aş defini ca pre-criza. Ca în orice criză, companiile care şi-au clădit businessul în mod sustenabil, pe valori reale, vor fi capabile să identifice mai multe oportunităţi decât provocări. Mai mult, aceste companii vor şti şi vor avea resursele să transforme majoritatea provocărilor în oportunităţi. Atât timp cât ne putem menţine agili şi flexibili, sunt convins că vom putea naviga prin apele tulburi ale următorilor ani“, a explicat Răzvan Boşomoiu, general manager La Lorraine România, care adaugă faptul că în echipa companiei încearcă să se conducă după noua regulă, aceea ca, în perioade ca astea, „business as usual“ se redefineşte în fiecare zi.